Polish War Machines
Wiedza o Urban Rivals w jednym miejscu

Co nowego?

Dzisiejsze karty (03.05.2013)

2013-05-04 23:51:33, komentarzy: 0

Przybycie do Clint City tajemniczych osobników odgrywających rolę mścicieli zapewne nie jest bez związku z pojawieniem się w mieście potężnego kapitana Vortex - Dreadlash. Z kolei Shazam, maszyna wróżbiarska, gościom cyrku Freaks przepowiada już tylko zgubne losy. Możliwe więc, że będąc świadomy nadchodzącego zagrożenia Cortez w końcu wypuścił na ulice Konrad, aby uchronić terytorium Berzerk. Kto wie, być może świeżo po podróży globtroterka Florida Jane będzie w stanie choć częściowo wyjaśnić tę zagadkę. Jedno jest pewne: w Clint City panuje chaos, a klany są w stanie pełnej gotowości.

 

Dreadlash

Areny Śmierci są idealnym miejscem do wyznaczania nowych oficerów armii Vortex, a wystarczy należeć do 3 ostatnich stojących, aby awansować na stopień kapitana. Tym razem było jednak inaczej, ponieważ Dreadlash nie lubi dzielić się honorami i został jedynym ocalałym w ostatnich zawodach urządzonych przez Dregn.

C Blade i Qorah są do siebie bliźniaczo podobni – mają takie same statystyki i umiejętność różniącą się jedynie prefiksem. Nowy nabytek Vortex jest alternatywą dla tej dwójki, ale w żadnym wypadku nie wprowadza powiewu świeżości do klanu. Umiejętność sama w sobie, stworzona jest, by konkurować z klanami manipulującymi mocą własną – czyli Bangers i Ulu Watu. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo przyzwoicie – ale należy jednak zwrócić uwagę na jej prefiks, który sprawia, że Dreadlash może (ale nie zawsze musi) być nieco przewidywalnym. Z drugiej strony, siła Vortex leży właśnie w przegrywaniu – a więc na tym polu, nowa 3* sprawdza się dobrze (co trudno powiedzieć o C Bladzie, wymagającym wcześniejszej wygranej).

 

Florida Jane

Florida Jane - słynna podróżniczka archeolog, przebiegła cały świat eksplorując ruiny i ratując cenne przedmioty z rąk łupieżców, utwierdzona w przekonaniu, że ich miejsce jest w muzeum. Szkoda, że muzeum w Clint City legło w gruzach za sprawą Kolos! Tymczasem przywiezione z Los Santos obiekty służą jako ozdoby w buduarze Charlie.

Nowa Kotka jest inspirowana filmowym bohaterem – Indiana Jonesem (na ostatnim poziomie rozwoju posiada nawet charakterystyczny kapelusz i bicz). Od strony technicznej, wprowadza do klanu nowy typ umiejętności, jakim jest jednoczesna redukcja mocy i obrażeń przeciwnika – o jeden punkt. Wydawać by się mogło, że to niewiele, ale karta posiada wysokie statystyki bazowe (7/7, sprawdzone już na przykładzie Leeli), które umożliwiają skuteczną ofensywę. Umiejętność zmusza tylko przeciwnika do ostrożniejszej gry – bowiem nawet, jeśli wygra, zada o trzy punkty obrażeń mniej. Florida Jane znajdzie swoje miejsce w wielu taliach – w parze lub zamiast liderki klanu, Charlie (która kosztuje… Sporo).

 

Shazam

Znaleziona przez Boris u antykwariusza maszyna Shazam przepowiadała przyszłość w zamian za kilka Clintzów. Jako, że urządzenie było proste i ekonomiczne, jego przepowiednie spełniały oczekiwania gości. Jednak od jakiegoś czasu wizyty u Shazam przybierają fatalny obrót. Mistrz Ceremonii zadaje sobie tym samym pytanie, czy Mira nie macza w tym palców, ponieważ niezbyt przychylnym okiem patrzy na fakt, że maszyna odbiera jej całą klientelę.

Wraz z wprowadzeniem do gry Berthy, niskogwiazdkowe talie Freaks uległy sporym zmianom – oczywiście pozytywnym. Tym razem, w ręce graczy trafia postać zwykła (a więc w przyszłości tania i łatwo dostępna), która zupełnie zmieni rozgrywkę klanu i ułatwi starcia z manipulatorami mocy/ataku oraz, rzecz jasna, SoB, którzy stanowią prawdziwą zmorę dla tejże frakcji. Statystyki 7/2 nie są chyba dla nikogo zaskoczeniem – jest to standard dla 2* w grze – pod tym względem, nie można się więc do niczego przyczepić. Umiejętność jednak stanowi prawdziwą poezję – bowiem Shazam jest w stanie skopiować praktycznie każdy bonus występujący w grze, obracając atuty przeciwnika przeciw niemu samemu. Mamy więc do czynienia z przyszłą czołową kartą klanu i przyzwoitym partnerem/zamiennikiem Berthy i Esmeraldy.

 

Konrad

Konrad jest byłym oceanografem, którego rodzina "przez przypadek" zapomniała zabrać z Motelu Red One. Zgrzybiały starzec obudził się więc pewnego ranka w wyjątkowo złym nastroju i domagając się swojego posiłku. Po kilku dniach kiszenia się w Xantiaxu swój głód zamienił w "szczeniacką" furię, zdolną zniszczyć wszystko dzięki pokaźnej kolekcji szczęk!

Trucizna w Berzerk? Takie pytanie zadał sobie przynajmniej raz chyba każdy, kto dopiero co ujrzał nową 4* klanu. Eksperyment, jakim było wprowadzenie Esther (oraz jej misji), nie do końca się udał – gracze bowiem postawili na brutalizację rozgrywki. Trudno się dziwić. Konrad w praktyce prezentuje się wyśmienicie – samodzielnie zadaje cztery punkty obrażeń, dodatkowo odejmuje dwa punkty życia przeciwnika oraz zatruwa go – bez minimum. Niejako, jest to więc ratunek przed sytuacjami, w których nawet z aktywnym bonusem, nie jest możliwe znokautowanie przeciwnika. Bezapelacyjnie, jest to jedna z najlepszych 4* Berzerk – ustępująca jedynie Spyke’owi (zwłaszcza w ELO, co logiczne) oraz ewentualnie Elvisowi. Można spodziewać się wzrostu popularności klanu – tym razem nastawionego na trucie.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Własna strona internetowa za darmo - sprawdź