Polish War Machines
Wiedza o Urban Rivals w jednym miejscu

Poradniki dla graczy

Poziomy i doświadczenie

2013-03-26 11:14:30, komentarzy: 1

Każdy gracz zdobywa z każdą rozegraną partią punkty doświadczenia, dzięki którym awansuje na kolejne poziomy. Urban Rivals umożliwia zdobycie dziesięciu unikalnych kart (Liderów), wraz o osiągnięciem poziomu 5 i każdej jego wielokrotności.
Poza tym, wraz z każdym kolejnym awansem, zostaje zwiększony zapas doświadczenia, jaki można przeznaczyć na rozwój kart w kolekcji.
Poziom jako taki, niekoniecznie musi świadczyć o rzeczywistych umiejętnościach gracza, a nawet o ilości kart, jakie posiada. Nie należy zatem lekceważyć przeciwnika, bez względu na to, czy posiada poziom 100, czy 5, a idąc dalej tym tokiem rozumowania, nigdy nie należy z góry zakładać swojej porażki i walczyć do końca.

Doświadczenie można zdobywać na kilka różnych sposobów:
1. Walki – co jest oczywistym. Za każde dokończenie starcia, bez względu na wynik, otrzymuje się od kilku do kilkudziesięciu punktów doświadczenia. Największe możliwości oferują tryby Deathmatch oraz Duel.
2. Wykonywanie misji – za dokończenie niektórych zadań, można otrzymać Punkty Bonusowe (czyli doświadczenie dla samego siebie). Ich ilość jest naprawdę różna i zależy od typu misji.
3. Rozwijanie kart – za podnoszenie kart na wyższe poziomy, otrzymuje się nieco doświadczenia dla samego siebie.
4. Wydarzenia w grze – czasami, wraz z wprowadzeniem nowych postaci (jak Uchtul, Romana i Pilzken), administracja UR tworzy specjalne wyzwania dla graczy, w których poza szansą na wylosowanie karty, można zdobyć nieco doświadczenia.
5. Przynależność do gildii – jeśli gildia posiada odblokowany bonus do zdobywanych punktów doświadczenia, gracz może otrzymywać ich większą ilość – nawet do 25% podstawowej wartości!

Awanse na kolejne poziomy umożliwiają zdobycie kart Liderów, których łącznie jest aż dziesięć. Każdy z nich posiada unikalne właściwości wpływające na wszystkie karty wylosowane razem z nim w walce.
Kolejno są to:
1. Timber (zwiększa obrażenia drużyny o 1)
2. Vansaar (zwiększa zdobywane doświadczenie drużyny o 1.9 raza)
3. Hugo (zwiększa atak drużyny o 6)
4. Bridget (w każdej kolejnej rundzie dodaje graczowi 1 punkt życia)
5. Ashigaru (przeciwnik zawsze rozpoczyna walkę)
6. Eyrik (zmniejsza moc drużyny przeciwnika o 1, do minimum 5)
7. Ambre (zwiększa obrażenia drużyny o 1)
8. Eklore (w każdej kolejnej rundzie odejmuje przeciwnikowi 1 pillz, do minimum 5)
9. Morphun (w każdej kolejnej rundzie dodaje graczowi 1 pillz)
10. Vholt (zmniejsza obrażenia drużyny przeciwnika o 1, do minimum 4)

Po osiągnięciu poziomu 50, każdy kolejny awans skutkuje jedynie podniesieniem wielkości zapasu doświadczenia dla kart.

 

Dave_PL

« powrót

Dodaj nowy komentarz

  • hgf 11:01, 26 kwietnia 2014

    egheem ambre nie jest 1+ dmg tylko 3+moc odwg

    Odpowiedz

Wyszukiwarka

Kategorie

Brak kategorii

Własna strona internetowa za darmo - sprawdź